OVER MIJ
I k ben een mensenmens en dus zoek ik altijd naar de kwaliteiten van een medewerker. Het beste in iemand naar boven halen om zo niet alleen goed te kunnen functioneren maar ook nog eens met veel plezier. Dat is waar het mij als leidinggevende om te doen is. We doen het samen.
M et mij haal je iemand in huis die prima zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Proactief is en snel overzicht heeft. Niet bang is voor veranderingen en vooral kalm is en rust uitstraalt. Zeg wat je doet en doe wat je zegt is mijn motto!
Interesses werkgebied
Deze gaan uit naar leidinggevende functies in o.a. Callcenters - zowel inhouse als facilitaire call centers, Horeca, Retail, Hotels, Bungalowparken/vakantieparken
ERVARING ALS LEIDINGGEVENDE
jaar ervaring
In callcenter functies als teamleider/supervisor/crewmanager
projecten
Vaccinatielijn/testafspraken/Backoffice, Bron en Contactonderzoek, Tele2 mobiel, Tele2 Fixed, VGZ zorgverzekering, PostNL, Belastingdienst, Marktplaats Zakelijk
callcenters
Gewerkt als teamleider/supervisor bij: Teamleiders.nu, Transcom, Cendris, Yource, Belastingdienst.
SKILLS
COMPUTER
Hieronder een aantal skills over computervaardigheden.
OVERIGE EIGENSCHAPPEN
- Oprecht geïnteresseerd
- Gemotiveerd
- Werkt graag samen
- Leergierig
- Sociaal
- Motivator
- Sparringpartner
- Helicopterview
- Communicatief
- Ambitieus
EIGENSCHAPPEN
Hieronder een aantal eigenschappen van mij
Transparant
People manager
Coachende vaardigheden
Cijfermatig inzicht